Tuesday, July 28, 2009

CADANGAN FORUM DALAM BLOG

Alhamdulillah..... sudah ramai pengguna blog kita.. dan semakin hangat di pasaran. pedas-pedas belaka sehingga terbakar jari menaipnya...
Cadangan dari webmaster jika dalam keadaan sebegini, lebih mudah pihak webmaster wujudkan ruangan forum dalam laman blog kita...
Adakah ada persetujuan dari ahli blogger semua....

Beri komen anda............

7 comments:

Zul-Elle said...

Salam Tuan Webmaster!

Baguih tu memang baguih!

Tapi kena la jaga ayat dan kata2 supaya tak de la yg. tersinggung nanti... Tak pa nak marah ka, nak protes ka, nak komen ka, nak belasah ka, hapa hapa kaaa... tapi dia punya bahasa, tetap maintainnnnnn! Betui dak???

Lagi satu, tuan webmaster pun bagi la jugak respon pada komen2 kengkawan nih!

panglimadaeng said...

Hello Zul-Elle, kalau tak tahan baca atau nak semua nak cantik bahasa aje...jangan jadi blogger...tuan webmaster..hamba memang setuju...kalau boleh bagi kami create jugak...biar senang nak tembak.

muk_min said...

Webmaster juga nak juga kekawan ada respon tentang taman kita... kalau tak senyap sunyi je. baguii juga respon kekawan. webmaster akan respon pada sebelah kanan blog.
Terima kasih kepada semua yang memberi respon...

cengkerik said...

komen aje tapi back to squre, jgn jadi nato.yang baik, komen yang membina,walaupun bahasa keras maklumla bukan cikgu,kena ambik tindakanla baik pada surau ataupun taman.janji benda baik kira okla.tak gitu zul-elle.bersatu kita teguh bercerai jgn kahwin lagi.dah bersatu jgn pulak terbit dajal2 yang memecah belahkan lagi.

bakarapi said...

teruskanlah apa yg baik...tp,,,ramai ke dah blogger tmn kita ni...he...he...den ikut jo...

muk_min said...

kalau semua setuju untuk menadakan forum, webmaster akan menadakan ruangan tersebut. tapi mgkin makan masa sedikit disebabkan ruangan forum hanya boleh buat pada laman web menggunakan jomla....

webmaster kena belajar dulu untuk membuat jomla.... dulu digree tak ajar... jadinya kurang ajar.....

itu yang webmaster sambung belajar lagi....

apa2 hal saya ucapkan terima kasih...

janggut_kerengge said...

Terima kasih kepada rakan-rakan yang bersama berjaga malam. semoga lebih ramai lagi rakan-rakan untuk bersama-sama menjaga taman kita.

bagi rakan-rakan yang bersama diucapkan terima kasih....